Strax till. .

Jobbet. .  hade fått ett sms imorse så det är tur ibland att man har lätt att somna. .  men har inte sovit nåt under dagen, vart lite för pigg för det men har vilat lite..:)

Helgen bestod av natt jobb för hela slanten. .  och råka inte ut för några mer obehagliga incidenter än den i lördags . . men haha fick mig ett gott skratt iallafall..:P


Igår var jag ledig men var super uper trött hela dagen. .  eller jag gick ju av på morgonen. .  besiktiga om bilen innan bara och den gick igenom som skönt är. .


nej nu hinner jag inte sitta här mer. .  ska plocka i ordning lite mat med. .


saknar mina vänner och min familj!!! Måste ses snart!!!!



Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0