God morgon eller god natt!!!

Japp GOD MORGON på ER och GOD NATT för MIG!!!!

Sitter här och ätit lite frukost precis. .  måste äta lite innan jag kryper till kojjs. .  annars mår inte magen bra när jag går upp senare idag. . 

Har gjort två nätter nu av tre?? eller ja det vet man ju aldrig. .  kan ju bli bokad på en till det vet man ju aldrig. .  eller lite dag pass. .  får jobba så mkt som möjligt nu så man får lite pengar!!!


I natt har jag gjort kortturen. .  där åker man själv. .  har inte ont av att åka själv men i stan en lördag, ja det finns knepigt folk ute då. .  men inatt tog det nog måttet... haha. .  en full(tror jag iallafall) person ställer sig mitt iväg och drar ner byxorna. .  det var en kille och han vifta med, ja ni fattar. .  sedan försökte han få mig att stanna men körde förbi. .  sikket fölk det finns alltså. . 


hoppas ni får en bra dag. .  nu ska jag snart sluta mina blå och sova några timmar. .  ska försöka städa lite idag med men beror ju helt på hur länge jag sussar. . går på i natt igen kl 21....






Natti natti!!


KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Sofia

HaHa....Va nog illa tur du inte stanna=) Mizz u hunny!! Kram

2011-11-20 @ 16:20:32
URL: http://stridhsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0