Fredagsmyyys

får det bli på jobbet i natt..:P haha

Hoppas allt är bra med er!!!=) Själv är jag lite seg ska jag erkänna!!! men men lite kaffe piggar nog upp mig..:D

Ska snart iväg och jobba natt på Skarahemmet. .  var inte igår man var där men det ska nog gå bra, för att sedan jobba två nätter i nattpatrullen!!=)

Ja ni sen sist. .  kan man undra vad som har hänt egentligen. .  tiden har sprungit på ganska bra som så mkt annat. . 

Jobba natt till tisdagen och den dagen var jag relativt död ska jag erkänna. .  men men träffa Veronica en stund på kvällen. .

Onsdagen gick i bokens tecken. .  plugg plugg plugg. .  ibland känns det som jag lägger för lite tid på skolan men men det lär ju märkas, är ju godkänd iallafall..=)

Torsdagan var skodag och då hade vi en riktigt intressant förläsning, en ung anhörig som berätta om sina känslor och hur har reagera när hans fru fick en frontallobsdemens vid 31 års ålder. .  (yngsta i Sverige Vad man vet) usch inte många är äldre än jag. .  fyy vad hemskt. . 



efm hade vi redovisning. . 


På kvällen fick jag ett ryck och ställde ner grejjerna på balkongen i källaren. .  och sedan frosta jag av frysen som var väl behövligt. . =P haha. . 

nu har jag landat i soffan lite då jag har varit och fått bilen fixad. .  nu ska den besiktigas på måndag och hoppas den går ett år till!!!

Hoppas ni får en trevlig kväll!!!


Gumman tänker på er!!!!!





KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0