Fars-dag!!

Är det idag och vi fira mina kära far igår..=) Då var hela familjen samlade. . men det kommer senare. .

Tänkte göra en liten snabb uppdatering om vad som har hänt den senaste veckan. . =)

Lördagen var ju toppen förra veckan. .  hade en himla goer dag alltså. . bara ler när jag tänker efter..:)




Söndagen, då plugga jag hela förmiddagen och jobba hela kvällen. .  på brogårn i skara, var ju ett tagsen man var där. .  men de goa gamla frågar, dig känner jag igen men det var allt bra längesedan du var här va??!!??!!


Måndagen, då sov jag rätt länge och sedan packa jag ihop väskan och drog till Skövde, försökte få mina papper i ordning från praktiken, då mina handledare var sjuka den sista veckan, eller ja en sjuk och den andra hade semester. .  sedan träffa jag en go vän och sedan jobba jag natt i nattpatrullen. .

tisdagen gick åt att sussa kudden och sedan en natt till. .=) gillar mina nätter alltså. . 

Onsdagen då sov jag ynkliga få timmar och sedan så åkte jag till optikern. .  tyckte jag sett tokigt de sista men inget fel på synen, ja inte mer än vanligt men hon trodde mina linser vart fel på för de passa inte ögonen riktigt. . 

Torsdagen vart det skola. .  sedan bara vara hemma för började klockan 06.00 på fredagen på brogårn. . 

kl 15 sluta jag då och då kom underbara goa Yvonne hit..:) saknat henne i massor. .  tack så jätte mkt för blommar. .





*vänner*


Gårdagen började med frukost, hela familjen samlad hos mina föräldrar. .  Pappa fick sin present igår. . 

en kakburk fylld med dessa. .



Hans favvo tror jag!!=)

sedan drog vi på loppis till Götene ..  hitta inte så mkt där. .  eller en film och lite böcker. .  vad trodde ni annars. .  och sedan drog vi till secondhanden och vidare till loppis i Eggby. . 



Så nu har jag två likadana..:)

Kvällen inbringades jobb. .  till 21 och då var jag helt slut så somna rätt så fort när jag väl kom hem!!=)

idag har jag varit i Lidköping med resten utav familjen, eller ja förutom pappa som drog på jobb. .  så det var tur att vi fira igår..;)

Nu har jag slappat lite och ska snart ut och fara i Skara i natt. .  å imorrn natt!!

Ha det toppen nu mina godingar!!!


KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0