Ändrade planer

Hade tänkt åka hem och bara ta det lugnt ikväll... Men så blev det inte riktigt.. Just nu sitter jag med en kopp kaffe och inväntar klockan att bli 18.00.. Fått förmånen att gå på en föreläsning med Per Johansson som har hand om glada huddikteatern här i Skövde.. Via anhörig stödet.. Har ju inte riktigt med demens att göra men känner att detta får jag aldrig tillfälle för annars...


Söndagen var jag helt slut efter flytten.. Å snacka om att ha ont i kroppen sen... Att flytta är inte lätt... Skruva ihop jysksaker ska vi inte snacka om!!!


Igår var det praktik sen gjorde jag middag till idag.. Hemmagjorda köttbullar och potatis och sås.. Smaka riktigt riktigt bra:)


Kanske ska passa på att plugga lite tror jag:)




Ha en bra dag!!:)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Sofia

Mmmmmmm..... måste få smakas snart!! ;P KRAM <3

2011-11-01 @ 22:32:14
URL: http://stridhsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0