1:a Advent!!

Japp idag är det första advent och nej ingen snö som förra året utan halv storm ute. .  men det är ju svensk vinter. .  inte för att jag är överförtjust i snön men gärna runt 0:an iallafall och uppehåll. .  hade ju varit fint. . 

Även om det inte är kallt ute så har jag börjat frysa mer och mer. .  det är väl en av nackdelarna efter operationen . .  man har förlorat en hel del isolering..=P haha. . 

Vad här hänt sedan sist då??

Ja jobbade ju natten där mellan tisdag och onsdag och fick nåt fruktansvärt ont i ryggen efteråt. .  kunde fan inte sitta ligga eller stå. . . fick ringa vct och det tog sin tid men fick komma till en sjukgymnast iallafall. . hon konstatera att jag hade revbenslåsning . . . men nu har det släppt. .  som skönt är. . 


torsdagen var skola. . 


Fredagen var lugn och skön. . =)




Här satt jag och gumman när det blåste storm på valborg..:P haha kallt då me. ..


Igår jobba jag en korttur på kvällen och sedan åkte jag till bror min som sov första gången själv i sin lägenhet. . 

Ska nu dra ett varv med snabeldraken och sedan åka å handla lite. .  brorsan ska äta middag här och sedan ska vi kika på tomteparaden. . efter de så kommer familjen hit och fikar lite..=)


Ha nu en riktigt go första advent..:)


Kramar

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur har det gått för bror din nu?!... Gick det bra?? =) Ooooh, blir förvånad att lilla du vill ha kallare;P Hihi... Massa kallare!! -23 o solsken! Underbart!=D Knastrar så fint under skorna när man går=) Hihi.. får träffas snart igen gumman min! Syns kanske en sväng på Tomteparaden!=) Kramizz

2011-11-27 @ 15:18:42
URL: http://stridhsofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hihi... Mmm, mkt gott!=) O hoppas du får göra det idag!!=D Måste ses snart!=) Kramizz

2011-12-05 @ 09:30:54
URL: http://stridhsofia.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0