Nattajobb!!

Japp det har det bestått av det sista. .  och ska snart iväg igen. .  fast ikväll på ett nytt ställe. .. ska sitta vak i natt igen. .  har gjort det nu, det blir tredje natten i natt. .  men det ska väl gå. .  nackdelen är att jag börjar bli rätt trött nu. .  trodde inte jag skulle få jobba i natt men det blev så. .  de andra nätterna har jag varit på korttiden. . 

nu ska vi se vad som har hänt sedan senaste.. .  egentligen inte så mycket. .  jobbat och jobbat och jobbat. .  men det blir ju pengar utav det. . 

klarade provet gjorde jag med. .  =) så det kändes gött..=)

i söndags fyllde gumman år=) så var där på lite kalas innan jobbet.=) Tack gumman..=) det smakade riktigt gott och super trevligt...=)


Nej ville bara plinta ner några ord. . .

Nu ska väskan packas och sedan handla nåt att äta i natt. . och sedan åka dit. .  ska vara på Victoria i natt. . =)






Kram kram och hoppas ni sover gott sen..=)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha! Du kunde inte hitta ett fulare kort på mig va?:-) haha!! Like you any way!<36

2011-05-12 @ 18:42:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0