Jobba!!

Japp nu sitter jag här och ska snart få i mig lite mat. .  om en stund ska jag fara till jobbet. .  idag ska jag vara i Götene. .  det var riktigt längesen nu. .  har jobbat mest i Skara..

Nu ska vi se. .  jag la upp ett inlägg men det har inte kommit upp.  .  så

Jobbade ju ett par nätter för två veckor sedan. .  tiden går fan snabbt man kan säga. .  men det gick bra. . 

skolan gick bra den med. .  fast den dagen var jag super trött. .  vi hade en föreläsning med en sköterska från utredningsenheten från falköping. .  och efm var vi på studiebesök i Timmersdala. . =)

Fredagen städa jag här hemma och sedan åkte jag ut till mor och far, vi fira mamma lite då hon fyllde år på tisdagen den veckan..=) De fick en middag på Kinnekullegården ihop..=) hoppas de få en trevlig stund där..=)

På lördagen bar det av med brudarna till Ullared.. =) haha. .  det var riktigt skojj och jätte trevligt..=) hitta en hel del kläder ...  och en massa annat små saker..=) Hade verkligen en toppen dag med tjejerna och nåt vi måste göra om..=)


På söndagen kom mor och far å bror hit på middag..=) vi kika på en film och tjötade lite..=)

Becka kom hit en sväng på måndagen och sen bar det iväg på nattajobb i Skara igen..  Hmm känns som jag glömmer en hel del. .  ??!!??!!

Tisdagen var jag rätt sleten. . =P haha. . pluggade en hel del. . 

Onsdagen var jag. . ??!!??!! Joo hos mor och far och lämna min gamla data. . 

Torsdagen vart jag i skolan och sedan hälsa på en gammal vän i Skövde. .  och igår var jag hos en annan kär vän hela dagen. . 


Nepp nu ska jag snart få i mig lite middag..=) och sedan jobba. .

delad tur i Götene imorrn med !!

Får mitt sommarschema idag med. . får hoppas det är lika bra som jag tror..=)




Detta är jag för några år sen. . .




Jag nu. . 

- 42 kg . . mår fan så bra..=)


KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du e så otroligt duktig gumman! Grymt duktig!<3 ... Åh, gamla broddetorpskortet! Hihi..miss you! Kramiz -->-@

2011-05-21 @ 19:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0