Fick skäll av gumman. .

IDAG för att jag bloggar för sällan..=P haha. .  så bäst att jag skärper mig..;)

Vi har haft en underbar skön dag idag ja å hon. .  en STUMPAN och JOJJO dag =) var verkligen på tiden då vi träffas alltför sällan nu för tiden. .  och i sommar verkar det inte lovande det heller men vi får göra det bästa av sistutatione..=)

En hel del bilder tog vi med. .  ja mest på mig då, då stumpan gillar att vara bakom kameran..=P










Några bilder från ikväll..=) mer kommer!!!

Nu blir det jobb imorrn kväll..=) ser vi fram emot..=)


Natti natti på er!! (ja snart iallafall)

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Sofia

Underbara fina du!! <3 Du har alltid vart vacker! Tack för en rolig dag! Syns snart gumman min!! KRAM!!

2011-05-25 @ 21:40:42
URL: http://stridhsofia.blogg.se/
Postat av: mamma

jag håler med föregående skrivare. Vacker på både insidan och utsidan. Kramis på dig

2011-05-26 @ 00:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0