Bloggtorka!!

Har egentligen massa saker att blogga om men har inte riktigt haft orken. .  eller lusten. .  och som jag skrivit innan så får jag sådana perioder och det blir ju bättre som tur är..=)

Skrev senast för tre veckor sedan..  grillkväll med gumman och Mattias. .  vad har jag gjort sedan??!!??!!

Just det ja, första veckan var ju PÅSK... så hoppas ni hade en trevlig PÅSK..=)

Veckan innan bestod av en hel del jobb. . ¨måndag-torsdag. . om jag kommer ihåg rätt. .  nej just det ja fick massage på tisdagen, det var riktigt skönt och tydligen välbehövligt. . synd att det kostar en del bara. . men det var skönt och ryggen var bättre sedan..=)

Långfredagen , hade jag en plockdag hemma. .  men tog en tur till Hangelösa på kvällen och träffade gamla vänner... skojj. .  gumman var oxå där..=)

Påskafton fyllde bror min år..=) så kalas hemma hos mor och far och kvällen fick jag god mat hemma hos gumman som hade gjort allt till tipp topp..=) TACK gumman..=)

Påskdagen, då vart det kalas igen. .  morfar firades sig. .  han fyllde 83. . =) å kvällen var hemma hos Becka och Marcus och grillade..=)

Annandag Påsk, vart det plugg för hela slanten. .  skulle om jag velat eller rättare sagt hunnit så hade det varit kalas då med..  men hade ju prov på torsdagen så ..  bara le och glad..=)





Såg nog ut så här när jag pluggade. .  fast i solen ¨på balkongen..=P

Tisdagen, då var jag med brorsans tjej på stan. .  hon skulle köpa skor till studenten. .  sedan kom de hit en sväng. .  pappa opererades denna dag i göteborg med. .  allt har gått bra som tur är..=)

Onsdagen fick jag och mamma åka å hämta honom. .  och kvällen var stud stud stud. .  nervös som katten. . 

Torsdagen skola och prov. .  hmm får nog besked imorrn hur det gick. . 



Nej ni fortsätter en annan dag..

Är väldig glad nu för tin. .  blir ännu gladare när folk säger att det strålar om en. .  mår toppen och ett stort mål var nått i helgen..=)



KRAMAR PÅ ER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0