Soligt!!

Sikket underbart väder vi har, känns att det är vår ute..=)

Hoppas ni mår bra, själv känner jag av halsen lite, börjar kraxa men förhoppningsvis stannar det där. .  men skulle jag bli sjuk så blir man väl det. . 

Tiden springer på och har inte riktigt haft tiden att skriva. . eller ja den har väl funnits men ibland så tänker man inte på att sitta här å skriva. . 

torsdagen förra veckan i skolan så prata vi om hjärnan, nervceller och lober. .  i den friska hjärnan då. .  man måste ju förstå den friska hjärnan för att fatta den sjuka. .  låter knäppt men så är det. . 

det var roligt att träffa alla klasskamrater igen. .  vi är ett härlig gäng i blandande åldrar. . jag är yngst iallafall. . :P känns lite tokigt men så är det. .  haha. .  så de andra har mkt erfarenhet som helst och det är riktigt skojj att höra dem berätta. . 

på fredagen lämnade jag in pärlan bilen alltså. .  skulle byta en damask i fram. .  då det var hål i den. .  och sedan bad jag dem kolla vad katten det var som lät i bak när jag bromsa.. 

under tiden bilen var där tog jag och gumman en hel dag. .eller ja en halv iallafall. . :P skojj och trevligt som bara den. . 

började med frukost på Gustavssons. .  sedan knalla vi runt på stan, kikade in på Ugglan och hittade lite böcker. .  rea. . och en gratis det gillar vi=) Har börjat läsa Janet Evanovich, om hennes prisjägare och hennes äventyr. . de är verkligen lättlästa böcker så de rekomenderas..=)

Sedan satte vi oss i solvägga och njöt av solen. .  fotade självklart en hel del då med..=)
dagen avslutades med lunch och sedan en sväng på coop. .  här kommer lite bilder. . gumman har resten. .



jag och söta gumz:)











(finns det ingen riktigt karl i närheten tager man vad man haver;)



TACK gumman för en underbar dag..=)

Nu åter till bilen. .  de ringde mig. .  och lät väldigt fin i tonen, jag bytte ju ok och skiva och belägg där i höstas. .  tydligen så hade de dragit åt en av skruvarna för hårt, så den hade gått av. .  det var de som lät i bak. .  så de gjorde i ordning bilen så jag kunde ha den i helgen och sedan fick jag lämna in den i måndags igen. .  de fick de står för eftersom det var deras fel. . 

helgen gick åt att jobba. .  lång kväll i lördags och kort dag i söndags. .  på kvällen åkte jag hem och försökte plugga lite men det gick inget vidare då jag var rätt trött. . 

Måndagen då lämnades bilen in och sedan fortsatte med att läsa. .  men bröt för att ta en promenad och hämtade bilen, det gick fortare än jag trodde. .  och sedan hem igen. .  rätt skönt att rensa hjärnan lite. .

prata med gumman i över en timma i telefonen med..=) *gillar dig gumman*

igår var det plugg på förmiddagen och sedan jobb i skara på brogårn på kvällen. .  

 
Nu ska jag ta tag i böckerna och städa. .  behövligt bägge två, delvis för att det är redovisning imorrn i skolan och att det ser för jäkligt ut här hemma.. så bara att sätta fart..=)

Hoppas ni får en toppen dag nu!!

GUMMAN du finns i mina tankar.. gilar dig i massor gumman!! Det är bara att ringa om det är nåt. .

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0