soliga helg!!!

Sikket underbart väder vi har haft det. . iallafall lördag och söndag, även om det blåste en hel del idag. .  men igår. .  fasen vad skönt det var..=)

Fredagen i skolan gick bra, fast mådde lite kymigt hela fm kan jag säga. .  tror det är att jag inte alltid kommer ihåg att man ska äta lite men ofta. . stressa lite med frukosten på morgonen med. . då funkar det inte alls nu längre. . mår illa som skam på morgonen. .  å Nej är inte gravid..:P

nu gick jag händelserna i förväg. .  torsdagen i skolan gick kanon. .  kvällen var lugn och skönt hemma. . 

haha åter till fredagen. .  efter skolan så ringde jag lillebror så vi luncha ihop. . sedan åkte jag och handla. . å sen hem och plocka och grejja här hemma. .  skulle ju ha fin besök här igår utav familjen. .  så det blev rätt tidig sänggång. .  var rätt trött efter skolveckan. .

igår var de upp runt 8 tiden. .  åt frukost efter ett tag i lugnan ro. .  och sedan börja. .

till middag bjöds det på köttfärspaj med bröd och ost och sallad. .  och efterrätt chokladmousse. .  smakade riktigt bra. .  den pajen kan man rekomendera andra att göra..=) ska försöka skriva receptet någongång..:)

är väldigt dålig med kameran. .  *sorry*

kvällen tillbringades hemma. .  med prat och korsord. . 

Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon. .  iallafall till klockan 10. .  sedan kom en kompis hit och vi satt och tjötade. .  drack kaffe. . och spela lite kort. .

ikväll tog jag upp mina böcker. .  började läsa och skriva egna ord på texten. .

Ska snart krama kudden. .  har inget jobb inbokat imorrn men en vet ju aldrig. .  annars blir det skolböckerna för hela slanten. . 





Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tycker bestämt att du får göra den pajjen åt mig me någon dag! ;P

2011-03-21 @ 12:02:04
URL: http://stridhsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0