Onsdag och fortfarande lite trötter. .

Hejsan på er!!

Onsdag och halva veckan har redan gått. . fattar inte vart denna tid tar vägen. . men vi går mot ljusare tider..  dags att ändra klockan till helgen. .  flytta fram den en timma. . 

Gäller att komma ihåg detta då jag ska jobba i helgen ..  kväll på lördag och kort dag på söndag. .

I måndags så jobbade jag på kvällen och skulle lägga rapport klockan 21.15 och natten kom inte. .  då hade det bara kommit en personal. .  så jag valde att stanna kvar och jobba natten med..  så slutade kvart över 7 igår. . var rätt seg igår kan jag lova så blev en lugn dag. .  var iväg och handla lite . .

gjorde varma mackor och kollade på tv:n och läste lite igår kväll. .  vanliga böcker då skolan inte funkade alls. .  jag menar att inget ville fastna alls i skallen. . 

Vart himla sugen på varma mackor bra länge nu. .  och klarade av att äta en macka. .  det blir ju lite frasigt när man gör dem i ugnen. .  så med tomat, skina ost och oregano på smakade det himmelskt gott. .

å idag rostade jag bröd på morgonen och åt en smörgås. .  gick oxå bra. .  annars blir bröder nästan som en klump i magen och smakar mig inte alls. .




Fick ett brev från läkaren igår med. .  det stod att de inte hunnit med 6 veckors samtalet och han hade läst i min journal att allt verkar bra efter samtalet med dietisten så om jag ville ha en samtal fick jag kontakta dem. . 

vet inte hur jag ska göra . . har lite frågor,. .  b.l.a. om min yrsel som kommer ibland. .  hela världen gungar ibland. .  men men får la prata med SSK först kasnke. .  sen är ju undran om man "går ner tillräckligt", som sagt väger mindre nu än jag gjort på många många år. . det känns fan så gött ska jag lova. . och förövrigt mår jag toppen. .


Idag ska jag grejja lite å hoppa in i duschen snart för att sedan ta en tur till mor och far. .  å sen blir det hem och fortsätta med skolarbetet tror jag. .  har en del att kämpa igenom. . 

imorrn är det skola för hela slanten och på fredag ska jag lämna in bilen. .  lördag och söndag jobb och sedan är denna vecka slut ..


hoppas ni får en kanon dag..=)




Kramar

Kommentarer
Postat av: Sofia

hehe.. 229 kort blere;P hihi.. så förstår att du saknar många av dom!;P HAHA!!!! ... Kan skriva över på en CD till dig imorrn me alla korten!=) hihi... KRAM! <3

2011-03-27 @ 21:27:45
URL: http://stridhsofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ps. Älskar korten vi tog i Gräbbestad!!! ... ååååååh va fina!!=)

2011-03-27 @ 21:29:17
URL: http://stridhsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0