Lördagen den 12 mars!!

Japp snart mitten på mars månad. .  som jag alltid skriver så tickar tiden på. .  det är fasen vad fort det går. .  sjukt skrämmande. .  men men det är ju som det är. .  har bott i min lägenhet i 5 ½ år nu. .  igår var det faktiskt. .  jösses tyckte nästan det var förra året man flytta in. . 

Nu ska vi se vad som har hänt sedan sist. .  fick ju jobba natten där och torsdagen är nästan som en dimma. .  trött och arg var jag efter programmet. .  men alla har vi olika upplevelser om det är med en magsäcksoperation. . faktan som visades i programmet var bra, man fick en inblick i vad som hände. . det jag kände mer var allt annat negativt som visades. .  jag vet flera stycken som mår bra efter operationen, visst många kasnke är opererade rätt nyligen men man vet oxå om vad som kan ske. .  en operation är alltid en operation och man kan åka på risker med det. .  vore väl konstigt annars. . 

jag vet iallafall att jag mår bra och är stolt över steget jag tog till en operation. .  är så enormt glad. . min kropp hade inte orkat med den övervikten, delvis den jag har blivit av med och den som kvarstår. .  är långt kvar till min målvikt men som sagt. .  är nöjd hitills. . 

Igår  så kom en kompis hit först, drack lite kaffe och sedan spela vi lite kort. .  sedan åkte jag och hämta mat och åkte hem till henne för att sy klart mina gardiner som var där. .  dock så funkade inte symaskinen så det sluta med att jag sydde dem för hand. . blev som det blev. .  ska sätta upp dem imorrn tror jag. . 

ska ju snart åka iväg till jobbet. . 

så nu har jag hämtat mig en god kopp kaffe med.  . har inte druckit så mycket av det idag så. .  det kan behövas. . 

Jobbar som sagt ikväll och imorrn är jag ledig. .  vad jag vet iallafall. .  på måndad börjar skolan. . 

imorrn ska jag till brorsans kortis. .  de hade lite 10års firande där så det ska blir trevligt..=) 

sedan blir det skola måndag, tisdag, torsdag och fredag nästa vecka. .  sedan är det bara skola på torsdagar i fortsättningen. . 


nepp dricka upp kaffet å må lite gött. .



jag och gumman. . (hon hade solglasögonen pga av dropparna hon hade fått i ögonen, var lite ljuskänslig)



På väg tillbaka till bilen..



16 års vänskap. .  nästan som systrar . . =)


Hoppas ni får en toppen kväll. . =)


KRAMAR

Kommentarer
Postat av: sofia

You are my sister baby!!;) nu ligger ja på sjukhuset..jobbar imorrn Me så lika bra o sova över:) ett stort lycka till med skolan imorgon nu!! Håller alla tummarna ja har!!!! Kraaaaaaam!!! Ps. Tyckte programmet va bra! För då tänker folk till en extra gång till! För finns så mycket som kan gå snett..så man måste verkligen vara förberedd på att de inte bara e att operera sig så e man smal sen..utan att man tänker igenom allt o konsekvenserna ordentligt innan:) därför tycker ja de va väldigt bra att de inte bara va positivt:) Hihi..inte alla som haft sån tur som du hittils!! Kram gumman!!

2011-03-13 @ 21:55:54
URL: http://stridhsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0