Jobba!!

Japp, fick jobba idag. .  13.30-21.30 så väntar nästan på att få åka iväg. .  ska äta lite sallad först tror jag. .

Somna som en stock igår och vakna relativt tidigt. .  tror iallafall klockan var 8 när jag hoppa upp så nu har jag kollat över ekonomin lite. .  går ju på CSN nu så. .  men får lön denna månad. . och hoppas kunna få in en 80 timmar med senare så ska det nog funka =)

Hoppas ni får en toppen dag nu i blåsten. .  fasen en tror taket ska lyfta ibland. . 





KRAMAR


PS: väger mindre nu än vad jag gjort på otroligt länge. .  - 37kg är det idag. .


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du e såå oooootroligt duktig gumman!!!=D näe, har allt bara de två som vi köpte i Gbg..haha..men känner sig ju så fånig o gå i solglasögon i sånt här väder;P Hoppas de gått bra att jobba idag!!! ... Så får vi höras om en dag sen vi kan äta din goa pajjjjj!!;P

KRAM!!!

2011-03-21 @ 20:30:19
URL: http://stridhsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0