Göteborg och nattarbete. .

Japp. . 

ska bara skriva lite snabbt för mina ögon går i kors just nu. . 

igår åkte jag med gumman till Göteborg. .  hon ska ju operera ögonen  nästa vecka men skulle ner på förkontroll igår och skulle få vigande droppar så hon fick inte köra bil. .  så jag gav mig på det. . nej hade verkligen en underbart trevlig dag med gumman ..  trots snö och tokiga göteborgare. .  :P Bönderna kommer till stan..;) haha

Fikade först på ett trevligt lite cafe i närheten och sen gick vi mottagningen, tog väl en timma ungefär där. .  sedan strosa vi mot nordstan. .  kollade i vanliga affärer men hitta en hel del faktiskt.  . ett par jeans, 3 linnen, 3 toppar, ett par solbrillor och några hårband. . får försöka fota imorrn. . 

Fia har korten men ska få dem snart. . eller sno från hennes blogg..:P om jag får dvs..:P

Kom hem vid 6 tiden och var rätt trött då. .  så gick la och la mig och läste vid en 21-22. .  klockan 2 ringde det på telefonen, då vart det jobbet så bara att klä på sig och jobba framtill 07.15 men det gick bra ..  lite snurrigt bara när man blir väckt så där. .men med kaffe så går allt bra..:P

Idag har jag varit en sväng hos mor och far, tjötat lite och spelat lite kort. . 

nu har ajg sett på kallafakta på tv4, det handla ju om gastric bypass operationer. . tyvärr tyckte jag det vinkla alla missnöjjen och folk klaga och inte visa att folk faktiskt mår bra efteråt. .  visst många som kasnke misslyckas och går upp igen men många som faktikst håller vikten och mår toppen .

får skriva mer imorrn för nu går ögonen i kors. . 

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Sofia

Klart du får! O TACK själv gumman!!!=) Kram!!

2011-03-11 @ 08:41:02
URL: http://stridhsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0