Frukost och loppis..=)

Tjabba tjena hallå!!!

Hoppas ni mår bra, själv är det rätt gött faktiskt..=) ska absolut inte klaga. .  huvudet upp och fötterna ner iallafall..=)

Igår var det en slapp dag eller ja efm kan man säga. . gick ju inte upp förrän halv 3. .  tror jag kl blev iallafall innan jag kom ur sängen. .  ibland är den väldigt skön..:P nackdelen var att man seg hela kvällen. . men men somna som en stock senare ändå. .

idag har som rubriken lytt att mina kära föräldrar bjöd på frukost hemma hos dem och sedan åkte vi på loppis i Götene. .  visst fanns en del men tyckte att det var bättre förra gången. .  hitta oriflame hårinpackning för en billig peng. .  tror det kosta 20 kr och två böcker på 5 kr st. .  helt överens kommit. . 

sedan åkte jag å andreas och bettan tillbaka medans de andra fortsatte på en kyrktur med bror min. .

ätit lite mat och sedan och druckit lite kaffe. .

just det ja hoppa in en sväng på jula med. .  =)


Längtar faktiskt till att skolan drar igång nu. .  vill ha nåt att göra. .  svårt att komma sig för ibland. .  man vill men sedan fortsätter man inte. . 

sitter just nu och letar recept. .  ska nämnligen bjuda familjen på middag om ett par veckor. .  å vet inte vad jag ska göra. .  så kikar runt och kollar om jag hittar nåt intressant..=)



Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0