Första dagen i skolan!!

Japp nu har man gjort första dagen i skolan. .  ojojoj det bara snurrar i skallen nu ska jag erkänna men det kommer bli toppen. .  när man väl kommer igång. . 

idag har vi mest gått igenom hur upplägget är, hur skolan fungerar, vad som gäller, nuddad lite lätt på varje kurs. .  gått igenom fronter, dataprogrammet de använder. .  som sagt, nästan så man har skallebang nu. .  men men katten den som ger sig. .  första uppgiften inlämnad. .  som tur är. .  en presentation av mig själv och vad jag vill ha ut av utbildningen. . 

datan är det minsta jag är orolig för. . 

nepp nu blir det inte mer ord här. .  orkar verkligen inte. .

kommer med garanti lägga mig tidigt ikväll..=)


KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0