Student och 25 års kalas!!

Japp det har verkligen gått i ett de senaste. .  och är ledsen men har inte hunnit skriva så mkt. .  men samtidigt haft några toppen dagar..=) Känns helt underbart!!

I fredags tog mina kära bröder studenten bägge två..=) och även Bettan brorsans tjej..=) ETT STORT GRATTIS till dem..=)

I lördags blev man tant och fyllde 25. .  hmm ska det kännas att man blir trött så fort=P haha. .  TACK alla som var här och gratta mig och även de som skrev på facebook..=)

Har inte hunnit gå igeom alla kort ska ta å göra det någon dag så får vi se om man kan lägga nåt här..=)

Det var bal på slottet igår för dessa studenter..=) stilliga och vackra som bara den..=) fotade då över 300 kort tror jag det blev. .

Nu ska ajg snart iväg på kurs. .  så hinner inte skriva mer just nu!!

Ni får ha det toppen..=)

Stora kramar



KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Fröken Fetto

Hallåj! Tänkte bara komma in å säga att jag lever, min blogg har varit död senaste månaderna men nu är jag igång igen! Har inte heller varit här å läst inne hos dej, men OJ vad bra det har gått för dej! Du är så fin! KRAM

2011-06-20 @ 19:15:20
URL: http://frokenfetto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0