orkar inte skriva nu. .

det har gått i ett sen sist. . men tänkte lägga ut lite kort ikväll..=)



från lördagen med fia..=)




Sofia försökte hjula lite..=P





Idag köpte jag en av hennes systemkameror. . =) kommer bli kanon gumman .. =) Fick samtidigt hälsa på de nya liven i hennes hus..=)





såå söta. .å kommer bli ännu sötare om några veckor..=)

idag har jag bakat baugetter. .  24 st närmare bestämt till studentfirande/födelsedagskalas på fredag..=)



nu ska jag krama kudden imorrn är lika hektiskt som idag. . 

som sagt har brorsornas stundentfirande framför mig + att jag fyller 25 fullt ös medvetslös. .

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Sofia

Se där, va det gjorde!!=D Jättefina kort!=D Nu vill vi se Maaaaaaasssa kort från vardan härdanefter!!=D Hihi.. KRAM!!! <3

2011-06-15 @ 22:57:56
URL: http://stridhsofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

ps. Va gott Baguetterna ser ut att vara!! Smask!! ;) Får du baka till mig när jag kommer hem från cypern!=D KRAM!!

2011-06-15 @ 22:59:46
URL: http://stridhsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0