tar igen tiden. .

Japp nu ska jag försöka orka få ihop ett inlägg. .  har blitt förkylder. . men som tur verkar det som om att det värsta var igår. .  är inte lika hes idag. .  som tur är. .  igår fick jag inte fram många ord på jobbet. .  och de jag fick fram så kom frågan vaa sa du..:P haha
klara av halva delade turen sen gick det inte mer. .  tur att man ahr snälla arbetskollegor som hjälper en så en fick åka hem och sova. .  kan säga att jag sov nästan 20 timmar och det verka ha hjälpt. .  =) febern är borta nu iallafall..=)

Förra helgen jobbade jag natt mellan fredag och lördag. .  så lördagen blev rätt lugn.  . var iväg och handla lite och sen tog det som det kom. .  kika på en film innan ajg somna tidigt. . 

söndagen jobbade jag hela dagen, gjorde en delad tur då. . 



måndagen då jobbade jag kväll och tisdagen långdag. .

jobbade då bland annat med "Morsan" och snabb och lustigt blev det bestämd att vi skulle dra till tisdagsklubben i lidköping..=) å ångrar fasen inget, hade en toppen kväll med brudarna..=) träffade trevligt folk, dansade så jag hade träningsvärk dan efter. . haha. .  som ni förstår en toppen kväll helt enkelt..=)




Sminkad och nya kläder. .  haha visste inte vad jag skulle ha på mig. . 



TACK brudar för denna underbara kväll..!!!=)

Torsdagen tog jag en tur till mor och far..=) sedan tjöta ajg med en kompis..=)


Fredagen umgicks jag med en kompis hela dagen, men på kvällen kom frossan, trodde det berodde på för lite sömn men thii fick jag utan det var förkylning på ett paket. . 

igår jobbade jag ju halva dan och sov nästa.. 

och idag har jag jobbat kväll..!!

Imorrn ska jag jobba igen och sedan hem och slappa, om jag nu inte blir sämre dvs men hoppas det värsta är över. . !!!!

Hoppas ni har haft en toppen kväll nu!!!

Många kramar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0