Present!!

Idag fick jag min present från Stumpan..=)

En heldag på arenabadet i Skövde. . 

dagen började med frukost på Gustavssons i Skara. .  =) Sedan rulla bilen mot Skövde. . 

Relaxavdelningen öppnade inte förrän runt 12 tiden, så vi var i upplevelsebadet innan. .  lekte av oss som småbarn eller iallafall fia..=) Go du är gumman..=)

Vågor och ruschkannor som fia åkte mest. . =P haha. .  jag är feg, har alltid varit och kommer nog alltid vara..=P

När klockan närma sig 12 snåret drog vi oss ner och kika in allt där nere..=) Bastuna var helt okej, alla utom en iallafall. .. uscha mig gilla inte ångbastun alls. .  fick nästan lite panik. .  medans aufguss (tror det stavas så) på 85 grader var bäst. .  den föll mig i smaken. . =)

Varmvattenpool hade de med och den var inte helt fel den heller. . 

Klockan 13 serverades det kycklingsallad..=) som var riktigt god..=) sedan vilade jag mig lite på hamamsten. . super skönt. .  det gillade jag. .  somnade nästan. . 

klockan 14 var det dags för mig att få en ansiktsmassage. .  gudomligt skönt. . fick en peeling, å sedan massage, hon tog även lite massage i hårbotten. .  ahh underbart. .


Sedan var det fias tur, då passa jag på att basta lite. . 

å fia hade en sån tur att vi kom till en aufgussittning, 85 grader i bastun. .  och en instruktör som häller vatten på stenarna med doften lavendel, och sedan vifta hon med en handduk, detta gjordes i tre omgångar, efter andra omgången så fick vi lite is att ta på kroppen. .  jösses vad skönt det var. .  detta måste göras om..=)

Sedan slappa vi och slöa lite. . 









Kraftlösa, trötta och sletna. . =) och mätta efter en middag på Canton i Skara..=)


Alla kort är tagna med mobilen, man får inte ha med kamera där på badet. .

TACK GUMMAN FÖR EN UNDERBAR DAG!!! TYCKER VERKLIGEN OM DIG!!!!


KRAM KRAM




Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi..ja visst e de!!=) får kolla hur vi har de nästa vecka:-) ... Hoppas du har en toppendag idag gumman! Kram kram goding! Ps. Ja, de e verkligen på tiden;p hihi..

2011-07-15 @ 17:57:32
URL: http://stridhsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0