Några inlägg så man kommer ikapp..=)

Japp nu har jag varit dålig på att blogga igen. . 

midsommar firades i goda vänners lag i Götene..=) hade det super trevligt=) skratta och skojja trots dåligt väder..=P de vi var hos hade dukat upp i deras lada så vi hade tak över huvudet och klara oss från regnet..=)

Jobbade ju 7-16 på dagen så var rätt sleten när jag kom dit men det försvann till och från under kvällen kan jag säga. .  var hemma sent men hade en riktigt trevlig kväll så då gör det inget att man är lite trött..=P




lördagen var otroligt lugn, slutade med migränanfall. .  såå kudden kom tidigt..


Söndagen, då var mor och far här. .  och bror självklart..=) Fick hjälp att koppla om ett telefonjack här hemma, och även sätta upp tavlan jag fick när jag fyllde år.. men den ramla ner i veckan så får sätta upp en extra krok så ska den nog sitta på plats..=)

På efm åkte jag ut till Stenum och gumz..  det var möte där ute och sedan åkte vi hem till gumman och grillade, busade med hundarna och sedan promenad och fika.. =) en riktigt trevlig kväll med andra ord. .  TACK GUMMAN FÖR denna kväll..=)

Här kommer en bildbomb..=)











tappa skon. . =P haha roligt hade vi..=)



Mera inlägg kommer snart. . !!=)

Förresten under våran promenad fick jag fnatt och sa nu springer vi, å det gjorde vi. . 

Kors i taket så orka jag mer än jag gjorde innan..=) de ni!!=)


KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0