Fyy på mig!!

Inte bloggat på år och dar. . nej men 3 veckor är det nog iallafall rätt så på dagen faktiskt ..  som sagt mitt bloggande går upp pch ner som ni märker. .  ibland vill man inte alls och ibland vill man men har inte tid och ibland hinner man med det..=P

Sitter just nu och varvar ner innan jag sticker till jobbet. . japp ska jobba i natt. .  har gjort en natt redan den här veckan och nu är det dags för den andra .. 

Ja ni efter sist så har jag väl, jobbat för det mesta ..  gumman och jag har varit iväg och simmat lite. . 

träffat kära vänner, ja lite iallafall. . ;) och sen har jag träffat våra norska vänner, vi träffades på en campingen i Karlsborg för 10 år sen. .  å sen har vi haft kontakten. . eller mest mina föräldrar men de kom till Sverige i måndags så då landa de ett par dagar hos mor och far..=)

Vad ska man säga, matcha ihop två kompisar med. . lika blomfantaster bägge två så det passa riktigt bra ihop..;) haha jag fotade då istället. . hängde inte alls med i deras tjöt. .  =P

här kommer lite bilder och ska försöka bättra mig på att blogga..;)













Vet inte nåt om blommor men roligt att fota iallafall..;)


GRATTIS GUMMAN till tjänsten..=) underbart härligt för dig..=)



KRAM KRAM på er!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

OjOj va fina kort!! Inte visste jag att jag hade en sån bra kamera;P Höhö!! Ne, beror enbart på den som tagit det! Jättefint med ljuset o allt!=) Duktig du är min gumma!!=D ... Kram! Ps. TACK!=D

2011-07-23 @ 18:45:09
URL: http://stridhsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0