Snart dags att åka till!!

Jobbet. .  men inte riktigt än. .  börjar klockan 4 idag. .  och jobbar till 21. . så det ska nog bli bra!!

Igår så orkade jag ju inte skriva så mkt var rätt trötter. . men hade verkligen en toppen kväll!!! Gumman det måste vi göra oftare.. ;) En riktigt tjejkväll, inga måsten eller nåt. .  fortfarande rörigt här hemma men det spelar ingen roll när det är gumz som kommer..;) har man känt varandra i 16 år så spelar det ingen roll, hur man är eller vad man har på sig eller hur man har det. .  man tar allt med en klackspark liksom. . ;)


men imorrn ska det grejjas det sista hemma. .  förhoppningsvis får jag hem ett bord snart med. .  mamma och pappa hade ett hemma som jag tar hit. .  så man kan sitta och plugga i lugnan ro..;)

sedan ska jag åka och fixa en present till bror min med. .  han fyller 20 på måndag men ska firas med släkt på söndag..=)

idag har jag diskat lite och tvättat en tvätt. .  ringt till optikern och sagt att jag har gått tillbaka till mina gamla styrkor på linserna.  .  såg väl rätt bra med de andra men i vissa lägen så var det suddigt. . hade ju minskat med 0.25 på bägge ögonen. .  Kan hämta en ny omgång när som. .  fanns hemma..=)
Rätt skönt att ha haft samma optiker i alla år. .  hon har följt mina ögonen hela tiden.  . när jag precis fick glasögon så ett tag ändrade jag glas en gång i halvåret. .  men men nu börjar det stabiliseras, som skönt är..=)

Här kommer lite mera bilder från igår..=)


Japp det är en godisskål där men jag gillade bäst. .


melonen försig men gurka med


Dipp=)




Centimeter som försvunnit..=)




En gla människa det är vad jag är..=)


KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0