Ska jobba. .

natt i natt. .  så sitter och slappar lite nu. .  tycker inte jag har gjort så mkt idag. .  men men det behövs annars blir en väldigt trött i natt. .  ska vara i skara så det ska bli riktigt skojj. .  en saknar det lite när man inte är där så ofta.. 

annars ja ni, denna kyla är fasen inte roligt alltså . .  vill ha vår nu. .  men den sägs ju komma till helgen så vi får väl hoppas detta..=) när våren kommer är ju inte sommaren långt borta..;)

Nu är det några dagar igen som jag inte har skrivit så får väl försöka använda hjärnkontoret och komma ihåg vad jag har gjort. .  att jobba kväll sist gick bra iallafall. .  hade ju dock varit en olycka på E20 så det var lite trassel att komma dit=/ den hade ju ingen god utväg heller. .  det får en att tänka att livet kan ta slut fort. .

på fredagen så började det röjja och grejjas. .  gick riktigt bra, fick ju sällskap med så då gick det undan. .  åkte sedan iväg och käkade mat på da vinci, riktigt gott och man fick ta med det man inte orka äta upp hem. .  det gillar vi..=) så en måltid ute blev 4 måltider hemma..=)

På lördagen blev det ett riktigt ovanlig dag eller ja inte alls som man har tänkt sig. . 
mamma ringde mig och fråga om jag var intresserad av ett bord de hade hittat på röda korset. .  ett slagbord med 2 stolar. .  och det var jag. .  ahh då vet jag fick jag till svar. .sedan ringer hon igen och säger att vi kommer med det om 20 min ha på kaffet. .  jag bara va??!!??!! så in kommer pappa och mamma och bror min med ett bord till mig, detta fick jag i förtidigt födelsedagspresent..=) blev toppen. . sen behöver man ju inte ha uppe bägge sidorna utan bara när man har främmat eller nåt. .  nu behöver jag ha tag i 2 stolar till tror jag. .  så jag har det. .  har 5 st nu. .






Visst blev det bra.=) Är super nöjd iallafall. . =)

Pappa hade ju hyrt en kärra, så han ville hem och plocka ihop och ville köra ett lass till tippen.  . så jag tog mamma och brorsan och körde till coop och sedan hämta tårta på blombacka. .  var ju kalas på söndagen..=)

Fick mat där och sedan åkte jag med far min till tippen. .  blev en hel kärra. .  Åkte med tillbaka till dem och spela lite kort. .
sedan åkte bror min med hem och vi åt lite mat och sedan spela lite kort. .  och kolla på film..=) hade en super mysig kväll tillsammans. . =) TACK BRORSAN!!!

Söndagen, då firades min kära bor han fyllde 20 i måndags. . så detta firades med släkten.  .=) trevligt värre..=) hoppas han var nöjd med sin dag..=)

måndagen blev jag väckt utav jobbet så bara klä på sig och åka iväg till Götene. .  var även där igår en sväng med. . 

var inne och kolla upp min bil igår med, då det skramlar i bak och gnisslar när man bromsar så ville jag kolla upp detta. .  måste byta beläggen i fram och även en damask tror jag det kallas. . 
Så brorsan kompis ska hjälpa mig med detta på fredag. . 

Imorrn drar bror min och jag till skövde och handlar grejjerna när jag har vaknat till. .  han var ledig från praktiken imorrn..=)

Fredag blir det som sagt att lämna in bilen. .  å jobba på lördag, fått en delad tur då..=)
som ni märker går livet undan och man har en hel del att göra..=)






Nu ska jag slappa lite, snart en tvätt till att hänga upp, måste handla lite med innan ajg åker till jobbet.


KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va bra de blev gumman! Blir ju toppen me ett sånt stort bord! Nu väntar jag bara på en inbjudan till en festmåltid me nåra vänner!! ;P KRAM!!!

2011-02-28 @ 07:54:58
URL: http://stridhsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0