Riktigt fotokväll!!

Kan man säga. . kombinerad foto och tjej kväll. . =) orkar inte skriva mer än TACK GUMMAN för en toppen kväll..=) har massor med kort att välja mellan ..  vad skulle jag göra utan dig. .??:)

KRAMAR TILL DIG STUMPAN MIN!!!

---------------

Nu kommer lite  bilder . . .






Min balklänning från studenten. . då satt den bra. ..


nu får jag. .



Använda klädnypor för att få den att sitta bra. . ;)




Detta kortet gillar jag..=)




STORA KLÄDER!!!




Nepp sussa kudden mera kort kommer..=)


KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Mammi

Korten säger allt. Men oavsett så är du min goding. Kram mam

2011-02-18 @ 18:54:54
Postat av: Johanna

TACK mamma..=) Även om utsidan ändrar sig är jag fortfarande den tokiga Johanna;) Kramar På dig

2011-02-19 @ 22:47:38
URL: http://junitjejen86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0