Måndag och sista februari!!

Japp nu vart det visst nu vecka igen. .  förstår inte vart tiden tar vägen. .  fast det skriver man varje gång höll jag på att säga. .  men fattar inte vart tiden tar vägen. . 

nu ska vi se, jobba natten sist gick bra, visst var jag trött men det gick faktiskt bra. . 

Sov ett fåtal timmar på torsdagen, 6 stycken tror jag det var. .  sedan kom bror min hit och vi åkte till Skövde. .  skulle handla delar till min bil..=) och så käkade vi lite. . var inne en snabbis på mediamarket med. .

Sen hade det kommit ett paket till mig så var å hämta ut det, en box till tv:n så nu har man lite mer kanaler. .  =) funkade för första gången idag..:P haha. . 

sedan så skulle jag jobba en natt till, fick sitta vak då. .  men då var jag bra trötter..  ögonen gick i kors...

på efm åkte jag till brorsans kompis som hjälpte mig med bilen. . nu är det bara en sak kvar och den får jag kolla med skolan om de kan fixa..=)

Lördagen innebar jobb och sedan åkte jag till Fias kyrka, de hade en tacokväll där och det var grymt skojj att träffa alla där. .  umgicks ju rätt tajt med dem för några år sen. .  så riktigt skojj att träffa alla igen. .  =)

Igår var det kalas för mammas faster..=) sedan en slappdag. .  haha. .

nu ska ajg snart åka iväg på jobb igen. .  13.30-21.30 idag. . 

Nej nu ska ajg dricka upp mitt kaffe..=)



KRAAAAAAAAAAAAAAAAM

Kommentarer
Postat av: Sofia

Såklart vi gör!! haha.. om inte annat kan vi ta me oss lite kinamat=) Hehe.. ta hela lishöpingsgänge..vore illa roligt!!=) hihi.. annars kan vi la ta o bju in nåra på stan.. kan bli spännande;P höhö...

2011-02-28 @ 14:43:03
URL: http://stridhsofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

HaHa!! Danke schöööön gumman!!...Närru, så snygga har ja inte.. Mina e så nära stenåldern + killglasögon man kan komma!=D hahaha!! KRAM!!!! (Haha..kom på att ja kunde skriva här istället;P)

2011-03-02 @ 07:05:07
URL: http://stridhsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0