fasen vad dålig jag är. .

på att blogga. . men ibland har man all lust man vill och bara skriva av sig och ibland dalar det ner och man faller som ena pannkaka. .

Sedan sist har det väl inte hänt så där jätte mkt. .  eller jo kanske. .  på helgen som var min lediga helg så åkte jag med familjen till Götene på lördagen och gick på loppis, de har tydligen det första lördagen varje månad. .  hitta en bok där och ett hårspänne. .  det hela gick på 15 kr. .  :P

haha sedan åkte vi till ett ställe inne i Götene och där hitta jag en bok som jag har letat efter i flera flera år. .  som jag sträckläste en natt när jag bodde hos mina föräldrar, vad jag mindes var att jag trodde den hette farlig kvinna men inte helt säkert och författaren kom jag inte alls ihåg. .  men hitta den där. .  och det var ta mig fan den boken. .  läste den igen och den var lika bra som då. . =)

Ska fota och skriva mer om den om det är någon som vill veta. .

Förra veckan jobbade jag 5 kvällar på rad varav två dagar var delade turer. .  kan erkänna att jag var rätt trött i söndags men då ringde mina föräldrar och jag åkte med dem till Skövde. .  Mamma köpte ett par byxor till mig och vi hade det allmänt trevligt..=)

Fick ett ryck förra helgen när jag var ledig med så nu är det ordning i garderoben. . =) Ska bara ner lite kassar och ställa in det sista men nu är det klart..=)

Provade även min balklänning som jag hade till studenten och den var för stor nu. .=) det kändes himla gött. .  den kommar jag aldrig att göra mig av med. . 


Nepp fortsätta grejja och dricka upp kaffet..=)


STORA KRAMAR


Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

härlig känsla med klänningen :D



nej jag ångrar mig inte heller, det är bara en grej man saknar. fast lätt kan leva utan ;)



KRAM

2011-02-15 @ 16:15:24
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0