Denna blåsiga dag!!

Hejsan!!

Uscha mig vad det blåser ute. . halv storm nästan juu. .  =/

Glömde ju skriva senast att dietisten ringde mig från KSS i fredags, det första samtalet från sjukhuset sedan jag blev utskriven. .  inget återbesök eller samtal från Kirurgen efter 6 veckor här inte. .  tycker det är jättedålig stil men det är ju vad jag tycker. . 

Hon tyckte allt gick toppen iallafall. .  frågade lite om hur mkt man äter hur ofta man äter och vad man äter. .  jag kan äta nästan allt. .  vissa saker mår man inte bra utav och då undviker man. .  eller man får en olustkänsla i magen och då undviker man det. .  vikten tyckte hon lät toppen. . även om jag känner ibland att de går sakta. .  en står liksom still och det händer inget och sedan så rasar man å sen är man stilla igen. .  men tror det är det bästa att det går i den takten det gör. .  man hänger med i skallen då liksom. .  -31 kg är en bra summa. .  och på 5 månader som det är snart, började ju flyta den 8 sept... så är det ett snitt på 6.1 kg/månad. .  ser amn det så är det rät otroligt. . 

vart ju ledig i måndags och det var väl behövligt. .  för min egen skull. . bara slappa och vara. . 

igår fick jag jobba till kl 13 och sedan åkte jag och hälsa på Annica och Lukas och där var även Veronica med sina små =) trevligt, tjöta lite över en kopp kaffe/te och glas saft. . 

sedan var jag bara hemma. .  hade en rejäl huvudvärk på kvällen. .

Idag vakna jag första gången vid 7 tiden och sedan somna jag på soffan. .  :P haha.. 

i efm ska jag iväg med brorsan, han ska på möte i skolan och det passa inte att mamma och pappa kunde följa med så då ställer jag upp=)

imorrn kväll är det jobb och sedan vet jag inte mer. . 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan plocka och starta en eller två maskiner tvätt. . det är väldigt behövligt nu iallafall. .



egobilder javisst..=)


KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Maria

HNerregud ja, vilket resultat det gett på dig.

Får du operation på överskottshuden/brösten när du minskat allt framöver om du vill det också?

Kram

2011-02-10 @ 07:48:07
URL: http://familjenlinder.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0