Tillbaka till. .

Gamla vanor. .  kan man väl säga. . 

hoppas allt är bra med er..=) själv är jag lite små seg. .  pluggat hela dagen idag och har nog inte blivit klokare för det. .  vi håller på med lagar och regler, SOL, LSS och HSL är bra trassliga.. de går in i varandra och man ska veta vilken dokumentation som tillhör vad, vad gör man för att det ena ska följas när det trasslas ihop med den andra regeln, ni förstår en blir inte klok på det, har redan grå hårstrån och ja de blir nästan fler=P haha. . 

prata iförsig med en klasskompis och blev väl lite mer vettig men jaja, det ska plöjas igenom. .  lagom till allt ändras igen..=P haha..

ja ni, sen sist har det väl inte hänt så mkt. .  skolan drog igång igen. .  trevligt att träffa alla. . =) sommarschemat sluta i fredags. .  men ska dit imorrn igen eller ja på en annan avd. . =p sedan börjar jag på en ny på onsdag. .  lite pirrigt men det ska nog gå vägen. .  ska kika vart det är imorrn tänkte jag..=) så jag vet vart jag ska..

i fredags var jag i stadsträdgården och lyssna på september. .  riktigt bra var det och det var uppehåll hela tiden..=) regna innan och efter men inte just då. . =P haha.  . ibland ska man ha tur..=) träffa Mattias en sväng med så..=) Hade en toppen kväll!!

Lördagen umgicks jag med en annan vän..=) hjälpte lite med installation av internet hos hennes ex. . spela lite kort och tjöta lite..=) å drack mängder med:

 

hehe. .  går åt många kannor ibland..;)

Igår umgicks jag med min kära familj..=)

nu ska ajg snart krama kudden, eller iallafall lägga mig å läsa lite tror jag!! varva ner och komma till ro. .


hoppas allt är bra med er!!


Kramar

Kommentarer
Postat av: Linda o Lea

Du är utmanad i min blogg.

2011-08-26 @ 21:24:27
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0