Söndag!!

Japp idag är det söndag, en vecka har redan gått. .  som jag har skrivit innan så förstår jag inte vart tiden springer iväg. .  snart är augusti slut och man går in i september. .  en månad närmare jul och vill inte ha vintern. .  vill fortfarande ha sommar. .  är ingen vintermänniska. . men årets gång och alla årstider kommer. . =P

Sedan måndag så har det väl egentligen inte hänt så där jätte mkt. .  jobbade tisdag och onsdag. . 

torsdagen var det dags för skola igen. .  roligt att träffa alla klasskompisar och få mer gråa hår på det här med lagarna. .  att det ska vara så krångligt. .  gillar dom inte alls. . 

efter skolan träffa jag fia, vi käka lite ihop och hade det allmänt trevligt..=) skojj att träffa dig gumman..=) som alltid..=)

Fredagen, då vart det utgång med Annica och Jessika, Betty kom en sväng med i Lidköping..=) vi började i Götene hos Jessika för att sedan åka till Lidköping, men där var det inte ett jätte hålligång, mest fjortisar men men med trevligt sällskap så går det mesta..:) får ta en lördag nästa gång tjejer..=)

Igår ringde mamma mig lite över åtta, då var jag bra seg ska jag erkänna, kände av huvudet lite igår. . =P men drog iväg till Axvallamarknad, hitta en tröja och köpte mig en väska . men ska slänga några nu som har gått sönder så tyckte inte det gjorde nåt..;) haha. . 

sedan åkte vi in en sväng till stan och då köpte jag mig ett par böcker..=) ha lite att läsa. . 

En timma efter jag kommit hem smsa Bettan och Andreas och fråga om jag ville med till Skövde..=) seg var jag ju innan men åkte med, de skulle kolla på en sängram men de köpte ingen utan blev en TV istället..=P haha. . 

åkte hem hit och käka, sedan hade jag lite andra planer på kvällen men det blev inge me de utan tog boken och varva ner i soffan istället..=) haha seg gammal tant..=P

Nu ska jag snart åka till jobbet och jobba en kort kväll!!!

Sedan är ny vecka igång igen. .  ojj tiden springer på helt enkelt.. 




På väg till jobbet!!




Kram kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0