Ledighet!!

Hejsan på er!!

Nu har jag varit ledig i två hela dagar. .  gick av min arbetshelg i söndagskväll!! Var rätt skönt att komma hem och landa då i soffan .. =)

Igår hade jag en hemma dag!! Städa hela lägenheten, plocka iordning lite papper och kolla lite på skolsaker. .  tvätta mitt tvättberg till tvätt med. .  har egen maskin men ibland samlas det på hög och det är inte såå roligt att tvätta. . en kan göra en massa annat roligt juu=P haha


Idag har jag varit social kan man säga..=) haft en toppen dag med en kär vän!!

Åkte en sväng till Kupan på efm. .  en secondhand här i stan . . hitta faktiskt en vår/höst jacka där för 30 spänn. . kanske ska försöka fota den. .  vet inte vad folk tycker om att man köper där men jag tycker det är helt okej..  för en jacka eller tröjor. .  jag menar du tvättar ändå innan man använder det. .  billigt och bra när man ändrar storlek som jag gör. .  billigare kläder. .  folk för tycka jag är knäpp och galen. . men kan tycka det är helt okej. . 










Nepp jobba imorrn. .  skola och jobb på torsdag och jobba fredag. . sen är sommarschemat slut. .  sen för vi se vad hösten innebär.!!

Nu ska jag krama kudden med en bra bok!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack gumman!:-) åh, har du hittat de! Va roligt! Vill jag gärna se!:-) såklart de e okey o köpa därifrån! Ingen idé du slänger ut flera hundra på kläder nu när du ändrar storlek så...gillar dig! Kramiz

2011-08-16 @ 22:15:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0