blogg.se vill inte som jag. .

Försökt att blogga i flera dagar nu men det har inte gått. . =( har ju haft ledig helg och tid och vilja så funkar det inte . . =( illa surt alltså. . 

Ja ni, ska inte skriva så mkt om förra veckan då det var mest jobb för hela slanten. .  men gick av i fredags och gick på långledigt..:) super skönt kan jag säga..=)

I lördags så slappa jag på dagen sedan åkte jag och gumman och fotade. .  först åkte vi till biskopsborgen i Husaby, en ruin som ligger så naturskönt så. .  fick en hel del bra kort..=) gumman har en del och jag har en del. .  ska väl försöka dela med oss snart..=)














igår var det en hel dag med bror min..=)

åkte runt på lite olika ställen och skratta och hade det riktigt skojj..=)

nepp dags att åka till jobbet snart iallafall..=)

Kram kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0