Söndag kväll och grillning..=)

Japp nu var det söndag kväll..=) kom precis hem från grillning med Stumpan och Mattias..=)

Men nu ska vi se här, fredags kväll så kom söta Becka hit..=) vi satt och tjöta hela kvällen lång, det var verkligen behövligt..=) gillar dig i massor gumman..=) är så glad att jag har dig..=)

Igår så åkte jag ut en sväng till mor och far, tjöta lite. . trevligt som den..=)
och sen åkte jag med bror min och Bettan till en av deras kompisar, spela kort och snackade lite. .  Tack för att stora syster fick hänga med..=)

Idag så vad har jag gjort, pluggat lite, sedan tog jag en promenad på en timma, å då skicka fia sen så vi åkte till Lidköping med 2 av hundarna och grillade med Mattias vid vattnet..=)

En super trevlig kväll, synd bara att det blåste. .  men men våren är här på riktigt..=)


Fia fixar grillen..=)


Fin utsikt..:)

Mattias..=) Han fastna på kort han med..:P


Nellie och Mollie var ju med=)



Jag..=)


Gruppfoto..=)


Underbart kort..=)


Vad grubblar han på??!!=)





Har lärt mig att försöka borsta dem funkar inte för då rullar de sig bara. .:P



Fia släcker grillen. . trodde nästan hon skulle få bada..:P


Maten smaka toppen..=) min premiärgrillning idag..=)



Mattias..=) Alltid en glad prick!!

Nej ni nu ska ajg snart krama kudden..=)
Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag..=)

Kramar

Kommentarer
Postat av: sofia

Tack själv gumzz!! Like u too! <3

2011-04-19 @ 05:31:23
URL: http://stridhsofia.blogg.se/
Postat av: Linda

Här är en massa tävlingar du kan va med i om du vill :)

2011-04-20 @ 19:24:15
URL: http://blandadetavlingar.blogspot.com/
Postat av: Junitjej

Vilka fina hundar!

2011-04-21 @ 10:19:06
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0