sol ena dagen regn nästa. .

fattar inte varför vädret ska vara så olika. . =/ igår var det ju nästan sommar ute juu..=)

Tog chansen och satt på balkongen och pluggade. .  det tog ganska mycket fast det syns inte jätte idag. .  haha. .men igår kväll var jag riktigt frysen. .  får passa på att slå två flugor i en smäll..;) haha. .  riktigt skönt..=) Hoppas på flera sådana dagar nu .. 

idag är det riktigt grått och sumpigt ute juu. .  att det kan ändras så från ena dagen till nästa. . 

Helgen som var så blev det lite förändringar, jobbade mellan 16-21 och sedan mellan 21.15-07.15, någon var sjuk och det fanns inga vikarier att ta in så jag valde att stanna kvar. . man klarar det inte själv där på natten och jag hade ju inget mer inbokat tills ikväll. .

söndagen så försökte jag sova ett par timmar, till halv 2 somna väl halv 9 eller nåt. . 
sedan åkte jag ut till mor och far, brorsan skulle hjälpa mig att byta däck på bilen, snäll bror man har..=) så det gjorde han. .  och sedan tjötade vi lite och hade allmänt trevligt..=)

igår var det som sagt plugg hela dagen, mådde pyton igår kväll med, ont i magen och illamående men tror jag bara hade ätit nåt som magen itne gilla. . åt ändå sallad. .  men men det var somd et var jag mår ju bra idag..=)


Imorrn blir det nog full rulle om allt blir som jag tänkt..=) hoppas allt faller in som jag vill..=)

Nepp nu ska ajg snart åka, har jag tur så jobbar jag med en klasskompis och har lite vi ska diskutera innan jag börjar så..=)

Ha en toppen dag nu=)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0