Grått

Förra rubriken var soligt så får skriva att idag är det grått. .  det är det för min del med..  mår inge bra alls idag. .  men vet vad det är så. .  karlarna har det allt bra ..  slipper såna här dagar ..  men men det går ju över. .  men vill ha bort det nu. . . 

sitter här med en kopp kaffe. .  fick i mig lite mat förut men inget smakar idag. .  joo salt godis men inget annat. .  men fick i mig lite pyttipanna förut. . 

onsdagen blev inte ritkigt som jag hade tänkt mig på morgonen. .  haha inget städat men lite plugg blev det allt. .  gick iväg till en annan kompis.. lämna tillbaka lite grejjer som jag hade här hemma som var hennes. .  och sedan blev det tjöt. . hjälp med data och kaffe .. ja tiden sprang iväg. . men det var grymt skojj. .  bara skönt att slippa tänka på allt. . 


Torsdagen var en hel dag i skolan. .  redovisningen gick bra, vi skulle ju arbeta i grupp innan vi redovisa i helklass. .  sedan mer prat om hjärnan ..  och sedan lunch. .

vi gick till Mangos i Skövde. .  beställde fläskfile men den var inte genomstekt. .  och jag gillar inte alls när det är rött i mitten. . men jaja äter ju inte så mkt nu så åt det som var okej. .  och lämna resten... sedan när jag skulle betala. .  så sa han i kassan att han hade sett köttbiten och det minsta han kunde göra var att jag slapp betala. .  jag gick mätt därifrån och de tog på sig sitt misstag men köttet. . sånt gillar vi..=)

eftermiddagen i skolan var det data. . 

på fredagen jobbade jag igen. .  och sedan tog jag en tur till Mor och far. .  spela lite kort och bara tjöta. . 

igår fick jag jobba med, en delad tur... så timmarna i mellan åkte jag till mor och far. .  sov en timma. . fick lite mat med. . och drack en kopp kaffe. .  jobbade kvällen igen och allt gick bra. . åt köttfärsomelett som var himla god. .  ska ta receptet. . =)

idag har det som sagt inte blitt många knop här. .  tvättat och diskat lite. . ska försöka grejja lite mer. .  när alvedoner hjälper och man har lite energi. . 


Pöss å kram på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0