Blåst!!

Japp det är fasen vad det blåser ute. . =/ riktigt tråkigt annars hade det ju varit en toppen dag, om inte det hade regnat småskurar ibland heller. .

Nu ska vi se vad som har hänt här sedan sist. .  jobbade kvällen på måndagen och en delad tur i Skara på tisdagen. . var rätt trött däremellan. .  somna gjorde jag inte heller så ögonen gick i kors på kvällen men hann med allt i lugnan ro. . 

Att jobba med äldre är väldigt intressant, de har ju varit med om en hel del, vissa har upplevt 2 världskrig, visst är det kasnke inte många kvar i livet som upplevde bägge två men andra världskriget är det många som har varit med om. .  synd att det inte tas tillvara på mer. . 

Onsdagen vart det lite jobb i Götene. .  mellan 8-12 och sedan ut till mor och far. . 

igår var jag på leva och fungeramässa i Göteborg med skolan, intressant som bara den och en hel del folk. .  eller ja väldigt mkt folk. .  fick se en hel del nyheter inom hjälpmedelsdelen. .  en del som var väldigt intressant för jobbet och vissa saker inte alls. . en hel del assistansbolag fanns det där med. . både två som jag var anställd på förut fanns där. .  å de kände igen mig. .  var bara le och vara glad och hälsa fint. . 

var med i den del tävlingar oxå men har väl inte turen att vinna nåt som vanligt. . 

var extremt övertrött igår och kunde verkligen inte somna när jag väl gick och la mig, var så trött att jag nästan grät men kunde jag somna för det??!!?!! visst inte. . 

jaja till slut somna jag gott och sov bra länge idag. . 

idag har jag börjat att grejja här hemma. .  bädda rent och städa ordentligt. .  är välbehövligt. .  har ju inte varit hemma så mkt denna vecka så. . 

Känns skönt att ha det gjort iallafall..=)

Hoppas ni får en toppen dag nu och kväll=)
Själv jobbar jag imorgon kväll!!! vad jag vet nu iallafall..=)




KRAMAR PÅ ER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0