Utmanad!!!

Fick idag en utmaning som jag gärna antar, kul grej som jag fick från Malin

4 tv program som jag ser:
Lyxfällan
SOS Västkust
Hells Kitchen
Biggest Loser

4 saker jag gjort idag:
Lagat mat
städat, börjat iallafall
Suttit i telefon
Kollat jobb

4 saker som jag längtar efter:
Att få gå ner i vikt och känna mig vacker
Få en bra inkomst
Umgås med kära vänner
Träffa den rätta i mitt liv


4 saker på önskelistan:
Att min familj mår bra.
Få ett jobb eller vinna på triss..;)
Resa utomlands..;)
Komma in på skola och bli vad jag vill bli
4 saker som jag avskyr:
 Vinter
Snö
Oärliga människor
Människor som gillar att förstöra för andra för sin egen vinnings skull
*



Nu skickar jag denna utmaningen vidare till de här 4:a:

Stumpan

Becka

Maria

Josefin



Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0