Upp och ner dygn. . .

Hejsan på er!!

Hade tänkt och skriva tidigare idag, efter utmaningen men har liksom inte fått nåt gjort idag. .

varit en skit jobbig dag. . skriver inte mer än att det handlar om ekonomi. .  man blir inte rik på akassa men trodde aldrig det skulle vara så här illa.. 

Hatar att de be om hjälp med ekonomin, när man är van att klara sig själv och sen helt plötsligt så. .  har man inte ens råd att betala sina räkningar. .

Det löser sig alltid på ett eller annat sätt. .  hoppas jag iallafall. . 

Det positiva var igår, mötet med enhetschefen gick toppen. .  ska gå bredvid nästa vecka två dagar. .  börjar med dagen sa hon så skulle vi ta natten senare om det passar. .

Nu blir jag arg, hade skrivit ett långt inlägg och nu var ju fan hälften borta..=/

ja skrev att trots att det har slitit på det psykiska idag så mår jag fysiskt väldigt bra. . känner mig stolt och det händer lite varje dag. .

man rasar några kilon och sen står man still. .  å sen ett kilo igen och sen står man still. . pendlar lite nu men en 17kg är det nu allt som allt. . 

inte ätit en godisbit eller ätit skräpmat på 6 veckor. .

Nej nu tackar jag för mig för ikväll. .  tror jag iallafall. .


kramar

Kommentarer
Postat av: Imsavimsa

Härligt det låter att du rasar i vikt :). Bara väntar på när det skall börja. Otålig, jag? Åh inte då. Förstår din frustration både över ekonomi, A-kassa o även borttappat det man skriver. Vet precis vad du menar i alla fallen. Värst är ju iofs ekonomin. Det är ju så frustrerande när pengarna inte räcker. Hoppas att det löser sig.

Ang borttappad text så tappade din sida bort ett inlägg jag gjorde om din dumping på hostmedicin. Inte konstigt alls att du dumpade på den. Det är ganska mycket sött i hostmedicin, bara för att få smaken att bli bättre. Det är någon form av sirapslösning så det blir nog lite to much när man är opad.

Lycka till med jobbet nu :). Imsavimsa

2010-10-21 @ 23:17:32
URL: http://imsavimsas.blogspot.com
Postat av: Malin

Förstår helt o fullt din frustration över kilona OCH ekonomin. Jag går f.n sjukskriven o det här inte heller så fett i plånboken varje månad de ska gudarna veta.

Duktig du är som avstått från godis o skräpmat i 6 v. Kanon bra gjort ju!!!!



Blir glad för din skull att du ska få börja gå bredvid och att mötet me enhets chefen gick väl.



Önskar dig en super trevlig helg!



Kram M

2010-10-22 @ 19:58:29
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

har du gått ner 17 kg sen op? det är ju super bra :D

kommer inte riktigt ihåg när du gjorde din op dock? (a)

2010-10-23 @ 10:16:09
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

Okej, vad duktig du är :)

Hur ofta äter du, har du nå bra förslag på mellanmål? :)

2010-10-23 @ 13:03:10
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0