Söndag. . .

Japp idag vart det söndag. .  solen skiner inte alls juuu..=/ det var ju så himla gött väder igår. .  usch en blir så seg när det är sånt här väder ute. .  fast är seg redan innan kan jag säga..=P haha. . 


igår kom brorsan hit med bilen. .  =) även om jag inte åkte någonstans igår så kändes det skönt att ha den här..  =)

pakera bilen vid munken och tog mig en promenad på en 20 min. .  det räckte för min del. .  för att sedan gå in på munken och handla lite.... blev inte jätte mkt utan lite smått. .  det går ju inte åt så mkt. .

efter det kan jag faktiskt erkänna att jag var helt slut. .blev lite vajsing med mellanmålet där med så. . fick ta det de första när jag kom hem. .  en halv banan och en knäckemacka med skinka på. . 

knäckebröd är bland det bästa som finns just nu. . =)


På kvällen gjorde jag nåt liknande köttfärsås fast utan lök eller nåt. .  bara köttfärs. . och en halv dl makaroner och lite minimorötter. . 



ser mkt ut men det är ju på en liten tallrik. .  smakade riktigt gött. . =)

äter just nu med tesked för att inte få för mycket i munnen per gång. . och man tuggar till förbannelse. . 



detta tar minst 20 min att äta upp. .  det ska ta så lång tid annars funkar det inte alls. .

Än så länge måtte man ätit rätt iallafall för jag har inte fått någon dumping än. .  så..=) det känns faktiskt skönt..=)


Vad som händer idag vet jag inte riktigt än. .  plocka lite här hemma blir det säkert. . =)


Hoppas ni får en toppen dag iallafall..!!=)


Kramar

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej tjejen!



Kul att få läsa om dig och se bilder på vad du får i dig. :) Jag skall nu på torsdag börja min puré föda och jag längtar kan jag tala om. Fy fan va jag längtar!!! Ska bli sååå gott. Dock prövade jag igår att lägga en skiva tomat i min soppa som jag totalt disikerade i munnen :) Det gick bra och jag dumpa inte. Är livrädd för det här med att dumpa. Usch.



En annan sak grattis till dina -14 kg!!! GÖTT!!! :)



Ha en fin kommande vecka!

Kram Malin :)

2010-10-10 @ 14:41:45
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja Johanna. Du kommer bli ännu finare än du var innan. Du är värd det!

Ja, denna veckan är faan tajt, men nästa kanske??



Kram

2010-10-11 @ 08:26:44
URL: http://familjenlinder.nu
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

mumsigt med pasta! hur mycket är det?

ser ju som sagt ut som väldigt mycket mer än det är :P

2010-10-12 @ 19:26:35
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0