Soliga söndag..=)

Japp, kanon fint väder ute juu..=) Man blir pigg utav det..=)

Håller på med min lunch..  makaroner och köttfärsås . . gjorde detta igår. .  ska sedan gå ut och ta mig en promenad i detta fina väder..=) hade tänkt att göra det innan maten men sen insåg jag att det blir för lång tid emellan och då funkar det inte för min del. .  då får jag ont i magen. .  precis som det blir om jag äter för fort. .

Sen ska jag tvätta lite och göra det sista här hemma. .


kommer förhoppningsvis med uppdatering senare..=)


Kramar

Kommentarer
Postat av: *Carro o Elsa*

Hej! hoppas allt e bra me dej :D har en blogg igen om du vill kika in :)



kraaaam

2010-10-18 @ 16:31:14
URL: http://elsasmamma.blogspot.com/
Postat av: Malin

Är du frisk nu tjejen? Tack för din kommentar på min blogg o här kommer svaret till dig:

Nää ja vet ja inte ska vara missnöjd och att kroppen återhämtar sig osv. :) Har oxå läst om att flera står still när de börjar äta igen men att de sedan rasslar på så småningom me kilona. :)

Kram!

2010-10-18 @ 18:50:10
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0