Soliga Lördag..=)

Japp det är ju verkligen super skönt ute juu. . solen skiner och man bara känner, nästan lite vårkänslor fast det får la bli höst känslor nu. . =P haha

nu har jag ätit min lunch. . samma som igår. .  det som är smidigt är ju att man lagar inte så mkt varje gång utan man kan då laga lite mer och det räcker i massor. . 

ska ge mig ut på en liten prommenad tänkte jag. . sedan kommer brorsan och lämnar sin bil här så jag har den under helgen..=) Gulliga du. .  de har nämligen hans tjejs föräldrars bil oxå. . så de har ju två stycken..=) haha. .


ska ge mig iväg och handla lite med. .  behöver ha nåt mer än köttfärs att äta. .  köpa lite mer skinka oxå att ha på knäckemackorna. . det blir ju ett par stycken om dagen fast inte riktigt en åt gången. .  haha. . 

annars blir det väl en hemma kväll. .  kasnke kika på någon film eller grejja lite eller vad.. .kanske lösa lite korsord eller . .  ja vi får se. .


ha en toppen lördag nu!!!




Kram kram

Kommentarer
Postat av: Fröken Fetto

HEJ! å vad spännande det är att läsa din blogg hur det har gått å allt! :)

Grattis å lycka till! Kram

2010-10-09 @ 16:29:54
URL: http://frokenfetto.bloggplatsen.se
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

men det är ju bara bra att du inte har en våg som frestar dig varje dag :)



hoppas du haft en bra dag!

god natt :)

2010-10-09 @ 23:49:35
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0