Pure/Mosad, äntligen lite att tugga!!!=)

Japp som rubriken lyder så är det äntligen dags att börja tugga lite. .  =) Gud så gott det var. .  smakade helt underbart..=) Få använda tänderna . .  =)

idag är det även en månad sedan jag började med flytet. .  kors att tiden går fort alltså. .  en förstår nog inte riktigt. .  tiden bara springer iväg. . 

samtidigt som jag sitter här och skriver så äter jag en halv banan. .  mellis nummer ett idag. .

min frukost bestod utav ½ dl lätt vaniljyoghurt och 3/4 dels knäckemacka med mjukost på. .  det tog liksom stopp sen. . 

nu sitter jag och väntar på att de ska ringa från verkstaden ang, min bil. .  hoppas verkligen den blir klar idag. .  =) Kan ju bara hålla tummarna..=)

ska väl grejjja lite hemma. .  och försöka komma ut på en prommenad idag med..=) kanske går och hämtar bilen. .  måste bara ha med mig lite vatten/fun light saft bara..  och kanske nån proviva eller nåt. . 

lite näringsintag = energin försvinner fort..;)




Kram kram

Kommentarer
Postat av: Erika - Gastric Bypass Operation 27:e Okt.

Jodå idag är det bättre! Är så sugen på MAT bara! suck. Men det försvinner la med tiden.



hur e de me dej? kramar

2010-10-08 @ 14:02:29
URL: http://forvandling.blogg.se/
Postat av: Erika - Gastric Bypass Operation 27:e Okt.

Det har gått bra idag faktiskt. Klarar även av att laga mat åt resten av familjen. Jag VILL det oxå. Helt sjukt. Trodde inte jag skulle fixa de. Men de kanske bara e just nu. :P



Skönt för dig att få börjat tugga !:) längtar! :) kramar

2010-10-08 @ 18:12:12
URL: http://forvandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0