Några dagar sen men det har gått i ett. . .

Japp fattar inte vad tiden går fort när man har en del att göra. . och mer kommer det bli. .

Ska snart sova för morgondagen är lika mkt den. . kom hem för en stund sen och var tvungen att koka pasta tills imorrn. .  mat mat mat. . det är nästan det enda man tänker på. . hmm för att få i sig inte för att man är hungrig. . 

Ska med glädje medkänna att imorrn är det min månadsdag och det fattas 3 hekto för att det ska vara 10 kg. .  sedan operationen  alltså 20 kg på 7 veckor.. 

har även mätt mig men måtten kommer jag inte riktigt ihåg mer än -13 cm i midjan. . =)

Nu åter till fullt upp. . 

har gått bredvid på Brogårn nu igår och idag och det har gått kanon.. =) 7-15.30 båda dagarna = Johanna trött. . 

en del att komma ihåg och att lära sig att hitta, detta är alltså hemvård. .

men men lokalsinnet finns rätt bra så. . det ska nog gå bra..=)

imorrn är det Skarahemmet mellan 8-13 och sedan ska jag till ett demensboende i Götene och hälsa på. . 

börjar gå bredvid där på måndag då mellan 7-16 och tisdag mellan 9-13 och sen ska jag vara i skara på Brogårn mellan 15.30 - 22

sedan kväll i Götene på onsdag. .

Hoppas på mera timmar och personalen trivs med mig..=)

nej nu måste jag krama kudden




Natti natti på er!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va roligt gumman!!!=D Så glad för dig!! hihi.. KRAAAAAAAAAAM!!!!

2010-10-29 @ 16:14:09
Postat av: Imsavimsa

Härligt att det går så bra för dig. Vilket kanonresultat med vikten! Det måste ju kännas jätteskönt. O kul att det går bra med jobbet också. Håller tummarna för att timmarna blir påökade. O det blir de säkert också när de ser vad du går för :).

Imsavimsa

2010-10-30 @ 08:08:52
URL: http://imsavimsas.blogspot.com
Postat av: Malin

Verkligen kanonresultat me vikten!! Var nöjd!

Håller tummarna för dig på jobbet oxå...det är du värd!

Kram M

2010-11-01 @ 19:25:11
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0