Lite som händer..=)

Hejsan på er!!!

Hoppas allt är bra med er...=) själv hostar jag lite än men snuvan börjar ge sig. .

sitter här med mitt morgonkaffe eller ja förmiddag. .  kan inte dricka direkt på morgonen för det gillar inte magen. . så får alltid bli till mellanmålet..=)

Igår var en dag som gick hela tiden. .  kan man säga.. men det vart helt okej. . =)

En tur till Lidköping blev det allt. .  träffade kusinen en sväng..=)

igår kväll träffa jag en annan kompis samt beställde lite från WWF..=) de säljer varje år så. . blivit av en tradition..=)

Är riktigt glad idag. . idag ska jag iväg och träffa en enhetschef i skara för ev. få gå på timmar. . =) och på måndag ska jag till Götene Kommun och träffa ansvarig för Poolen där och ev. timmar där med..  bara en ligger i så går det mesta...=)

Så det är snart dags att äta lite och sedan göra sig i ordning. . 
dagens lunch blir soppa ala hemmakok..;) gjorde det igår kväll. .  smakade riktigit bra..=)
blir nog en tur till mor och far idag med..=)


Skriver mer senare. . hoppas jag..=)




Kram kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh va jag hoppas på att det går bra för dig hos enhetschefen, lycka till!

Har utmanat dig, kolla in min blogg.

Vore kul om du är med. :)



Som svar på din fråga så går jag hemma just nu, är sjukskriven fram tills årsskiftet. Har fast jobb o så på ett av de större försäkringsbolagen och jobbar där med sälj o service. :)



Vi hörs senare!

Kram M

2010-10-20 @ 16:04:08
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0