Kvällen på er!!!

Japp det kan man väl säga att det är nu. . fattar inte vart dagarna tar vägen. .  de bara springer iväg. . 

Igår så åkte jag ut till min kära föräldrar och då åkte jag och mamma vidare till mormor och morfar en sväng..=) prata lite och fika. .  eller jag hade med mig knäckebröd och mjukost. . inget fika bröd för min del. . 

sedan åkte vi hem till dem igen och tjöta lite. . 


idag har jag varit iväg på intervju i Götene. . trodde jag skulle få träffa poolansvarig men tjhii fick jag. . var ett arbetsplatsombud och enhetschefen för personliga assistenter där så. . 

vi får la se vart det leder. .  de skulle höra av sig iallafall. .  så får vi se. . kan ju alltid hålla tummarna. .


tog en sväng förbi mor och far igen.  . var ju ändå därborta och de vart nog lite nyfikna på hur de gick de med så. .

Sen har jag varit hemma och ja, lagat mat, en köttgryta faktiskt och pasta till, smakade riktigt bra.=)


Hoppas eran dag har varit lika bra som min!!


Många kramar


Kommentarer
Postat av: sofia

Köttgryta minsann..när ska man bli bjuden på de då??;p Hihi...!! Kraaaam



2010-10-26 @ 18:05:36
Postat av: Malin

Gott... körde du fullkorns pasta el vanlig?

Ja ska börja med mera sånt nu på Fredag jag, börjar tröttna på potatismoset :)

Kram M

2010-10-27 @ 21:53:06
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Mitt liv innan.

Hej!



Roligt att se att du kämpar med din vikt.

Jag kämpar också med mig själv, fast på lite olika sätt.

Ta gärna en titt på min nya blogg om mina f.d förhållanden med psykisk misshandel, svartsjuka och mer.



Tillsammans kan vi hjälpa varandra.

<3

2010-10-28 @ 16:03:20
URL: http://mittlivinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0