Jag lever!!! =)

Ber om ursäkt att jag inte har uppdaterade igår när jag kom hem men orkade verkligen inte. . 

som ni ser så kom jag inte hem på torsdagen utan igår. .  åkte på en blödning så fick reopa mig onsdags kvällen. .  tänkte att jag ska skriva en sjuhusberättelse så småningom. .  kanske inte just nu bara. . 

men iallafall så har det gått bra. .  så fort de drog dränet igår efm så kände jag mig mycket piggare. .  alltså har ont det har jag, svårt att veta hur mycket man ska få i sig. . är inte mätt och är inte hungrig. .  får ta de lite som skalmans mat och sov klocka. .  för kan bli grymt trött där emellan. . 

ska snart åka in och handla lite med Bettan..  behöver köpa sugrör och någon fun light saft, den de hade här var rätt söt och det gillade inte min mage. . :P

skriver mer senare. .  ville bara säga att jag lever iallafall..=)


Pöss å kram


Kommentarer
Postat av: Sofia

Mizz you my hunny!! <3 KRAM!!

2010-10-03 @ 08:20:20
URL: http://stridhsofia.blogg.se/
Postat av: Erika - Gastric Bypass Operation 27:e Okt.

Hej.

Du har en AWARD att hämta inne i min blogg. :) Just för att Du är en av mina favoritbloggar.



kram

2010-10-04 @ 10:06:59
URL: http://forvandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0