högskoleprovet

Hejsan på er!!

Har inte bloggat på några dagar men det har liksom inte gått. .  jo kanske i fredags men men det blev lite annat då. .

just nu har jag fått skallebang men tror jag har fått i mig för lite att dricka. .  =/ därför skallebangen. .  drack dåligt igår och måste bättra mig. .  har jag tur får jag i mig 1 liter om dagen. .  1.5 är väl rekomedationen men men ska bättra på mig. .  har mina små flaskor som jag pimplar ur men men. .  skam den som ger sig..

Förlängde mitt abonemang på telenor och fick då en telefon med. . min gamla började leva sitt eget liv. . la på luren mitt i ett samtal, batteriet var inte heller det bästa så. . 

det kosta mig inte mer i månaden så. .  en Iphone 4 16G blev det. .

igår var det högskoleprovet hela dagen. .  tror inte det gick nåt vidare men men ett andra försök blev det iallafall. .  jobbigt när man sitter hela dagen. .  från halv 9 till 16.10. .  med en del raster där emellan men det blir jobbigt ändå. .  hjärnan kanske fick en överbränning igår eller nåt..  därför skallebang idag ??!!??!!

sedan åkte jag hem till underbara Becka. . =) blev en hel kväll hon och jag. . haha. .  först lite kaffe och tjejsnack och gos med kissen. . =) ja vovven med för den delen. . och sedan lagade hon en riktig god måltid med kyckling och pasta. . smakde gudomligt gott..=)  sedan fastna vi framför en film så jag kom hem runt 12 snåret i natt. .  en hel dag kan man verkligen säga. . 

Träffa ju en som hade flyttat in i Spphies gamla lägenhet i förra veckan. .  och han skulle flytta in i helgen. .  såg som tur var att de lyste när jag gick in igår för hans nycklar satt kvar i hans dörr.. ringde på lite försiktigt. . pinsamt men så skulle jag vilja att någon gjorde för mig. .

nu har man ätit lite mat. .  och ska ut till mina föräldrar om en stund. . ska diska och göra klart i köket först..:)

Ha en underbar söndag..=)



Kraaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0