Hmm tror det kallas dumping??!!??!??!!

Hejsan på er!!¨

Nu ser man att antal besökare ökar. .  undrar vilka det är som kikar hit..=) ni kan väl ge en hälsning..=)

Japp, tror jag åkt på min första dumping ikväll. .  det var ingen rolig upplevelse kan jag säga. .

åt middag. . potatis och varmkorv och tomater. .  inte mer än 1 potatis, varmkorven åt jag väl upp en 75% utan skinn och 2 tomater. . utan skinn där med.. 

skulle ta hostmedicin sen, för jag har sån jäkla seg rethosta. .  ajajajajaj. . . ont i magen, svettades, frös, ont i vänster axel och huvudvärk. .  gav sig rätt fort. .  små sov i soffan i 20 min. .  å sen var det inget mer. .  antar att det är vad som kallas dumping. .  ingen rolig upplevelse iallafall. . =/

men nu vet jag hur det känns. . folk ger tips om att ta sockervatten eller honungsvatten men det vågar jag absolut inte ta.. då åker man väl på en rejäl dumping om inte annat. .  nej nej. .

det knepigaste är att jag har ju klarat av att ta den förut. . jaja. .  får la se imorrn om det blir likadant. .

borde väl snart kunna överge denna kära dryck med. .  bara hostan ger sig. .  å det tror vi den gör snart eller??!??!?!

Annars idag har jag kört mor min. . 

varit på ams. .  skulle skicka in om jobbcoach till torsdag. .  jag gjorde det idag. .  så blir det överstökat. .

Imorrn händer det lite annat. .  ska ringa akassan iallafall.. 

ska ut till mor och far med. .

Nej nu ska jag ta en dusch. . få upp lite värme i kroppen. . .


en gammal bild, från 2006



en bild från förra helgen. . =)


Kramar

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj vikken skillnad på bilderna, kanon! :)

Ja det är ju helt otroligt o dumpa på hostmedicin men din nya mage tålde nog inte det. Skulle aldrig våga med att prova på socker/honungs vatten. Är livrädd för att dumpa.

Krya på dig och hoppas det går bättre för dig imorgon. Kramar

2010-10-18 @ 20:43:38
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

finns ju tabletter mot hosta också som du kan prova ta, inte för att jag förstår att man kan få dumping på hostmedicinen.. men allt är möjligt kanske?



ha en bra kväll :)

(jag kikar in här lite då och då, som svar på första meningen i inlägget, hehe)

2010-10-18 @ 22:29:27
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

oj förresten!!

måste ju bara kommentera bilderna, syns jätte bra att du gått ner :D det lyser om dig på den smalare! jättefin!

2010-10-18 @ 22:30:07
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Ewa

Klart det syns att du gått ner. tack för kommentaren på min blogg. Ha en fortsatt trevlig vecka o krya på dig inte kul o vara sjuker....

Postat av: Sofia

Hihi.. verkligen stor skillnad!!=)Roligt för dig!! hihi.. Jag läser gumman..;P men de tror jag inte du missat;P höhö!!... Men ursh, stackare o få dumping... =( .. måste vart hemskt, men nu vet du iaf hur det yttrar sig=) Hoppas du blir frisk snart..själv börjar jag bli bra, fort. hosta kvar jag med=( Kram Kram!!

2010-10-19 @ 07:21:43
URL: http://stridhsofia.blogg.se/
Postat av: Mia

Oj vilken skillnad det är redan!! Kämpa på, du är superduktig!!!!!!



Kram

2010-10-19 @ 12:30:59
URL: http://mammanmias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0